Thursday, March 1, 2012

:: Wann - Lamunan Hati ::

Ni Semua gara2 si K.E from sinar.fm la nih! Adoiyai.. Tiap2 hari nak gi keje, aku dengar sinar sebab seronok sangat gelak2 dengar kerenah dorang.. bila dia start dengan character wann ni, aku cam geli geleman.. tapi bila lama2 cam kelakar lak.. aku plak kat opis asik nak nyanyi lagi ni je.. hehe.. anyway, enjoyyysss!!!






Esok tetap ditangan Tuhan
Bukan aku yang menentukan
Janganlah engkau salah sangka
Masa merubah segalanya

Semangatku bagaikan hilang
Dibawa dirimu oh sayang
Walaupun perit hidup ini
Akan aku tenang selalu

( korus )

Dibibir ku mengukir senyuman
Dihatiku tersimpan kepedihan
Biarpun engkau
Tiada lagi
Aku setia menunggumu
Biar
Diri
Aku seorang
Hanyut dilautan
Lamunan tak bertepi

( ulang dari korus )

2 comments:

Anonymous said...

jgn lupa lagu kelmarin-zur eda.hahahaha

Wife, Mother and Daughter said...

hahahaha.. nantikan kemunculan lagu tu kat post seterusnya!! kita kena gi karaoke ni.. ajak roha skali!!